<

Ostoehdot

Art Storehouse -tuotemerkin omistaa ruotsalainen yritys Konstlagret Sverige AB, joka on rekisteröitynyt Y-tunnuksella SE556889-0429

Art Storehousen taulut ovat käsinmaalattuja, joten jokainen taulu on täysin ainutlaatuinen. Pienet eroavaisuudet verkkosivustolla esitettyjen kuvien ja yksittäisten taulujen todellisen ulkonäön väillä ovat siksi mahdollisia. Jos olet epävarma ostoksestasi, voit antaa palautetta ja kirjoittaa meille osoitteeseen asiakaspalvelu@artstorehouse.fi. Vastaamme sinulle lyhyen ajan sisällä.

Ostaminen

Kaikkiin verkkosivustolla esitettyihin myyntihintoihin sisältyy arvonlisävero, joka koskee toimitusta Suomessa tai EU:n alueella sijaitsevaan osoitteeseen. Art Storehouse pidättää itselleen oikeuden hinnanmuutoksiin, loppuunmyyntiin ja mahdollisiin asiavirheisiin, jotka saattavat löytyä joko yrityksen sivustolta tai sen mainoksista. Kun lähetät tilauksen, saat sähköpostiisi alustavan tilausvahvistuksen. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi tai haluat muuttaa jotain siihen liittyen, ota yhteyttä meihin sähköpostitse tai puhelimitse. Tilauksen tehdäkseen asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias. Huoltajan suostumuksella hän voi vaihtoehtoisesti tehdä ostosopimuksen Art Storehousen kanssa. Art Storehouse pidättää oikeuden muuttaa koska tahansa yleisiä ehtoja, hintoja, valikoimia, tuotekuvauksia tai kuvia verkkosivustolla.

Tilausten peruutukset voi osoittaa kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@artstorehouse.fi

Erikoistilaukset

Kun teet erikoistilauksen (ts. tilaat maalauksen, joka ei kuulu verkkosivuston perusvalikoimaan), toiveittesi mukaan toimitettua tuotetta ei koske 14 päivän avokauppa. Peruutetusta erikoistilauksesta veloitamme n. 100 €, jälkisumma palautetaan asiakkaalle. Mikäli taulu on jo valmis, emme valitettavasti tarjoa maksun palautusta, sillä erikoistilauksista veloitetaan täysi hinta.

Toimitus Art

Storehouse toimittaa tauluja lähimpään DHL:n palvelupisteeseen ilman lisäkustannuksia.

Maksat vain verkkosivustolla ilmoitetun taulun hinnan.

Siinä tapauksessa, että tilauksesi koostuu varastossa olevista tauluista sekä yhdestä tai useammasta ennakkoon tilatusta taulusta, lähetämme taulusi useassa erässä. Tämä tarkoittaa sitä, että lähetämme tilatuista tauluista välittömästi ne, jotka löytyvät varastosta. Tällaisissa tapauksissa asiakkaalle toimitetaan ensimmäisen toimituksen yhteydessä lasku kaikista tilauksen tauluista. Vaihtoehtoisena maksutapana asiakas voi valita Klarna-laskun. Kyseinen maksuvaihtoehto sopii etenkin niille asiakkaille, jotka eivät halua jakaa tilausta osiin varastotilanteen perusteella varastossa oleviin tauluihin ja toimitusta odottaviin ennakkotilattuihin tauluihin.

Kaikki tilaukset on noudettava toimituspaikasta ilmoitettuun määräaikaan mennessä. Tavallisesti toimitukset palautetaan lähettäjälle 10 päivän sisällä ensimmäisen noutoilmoituksen jättämisestä. Toimitusmaksut jäävät tällaisissa tapauksissa asiakkaan maksettavaksi.

 

Toimitusaika

Huomioithan, että verkkosivustolla ilmoitettu toimitusaika on alustava arvio. Löydät tiedon taulukohtaisista toimitusajoista verkkosivuston myyntitiedoista. Pienet eroavaisuudet toimitusajoissa johtuvat pääasiassa DHL:n sisäisistä toimitusten käsittelyistä. Normaalitilanteessa toimitus tapahtuu 1-2 päivässä siitä, kun taulu on lähtenyt varastoltamme ja olet vastaanottanut noutoilmoituksen lähimmästä toimituspaikasta.

Kuljetuksista huolehtiva yhteistyökumppanimme ilmoittaa sinulle siis puhelimitse tietoa toimituksen kulun etenemisestä. Ilmoitathan tilauksen yhteydessä matkapuhelinnumerosi tätä tarkoitusta varten.

Toimitustapa

Art Storehouse toimittaa tilauksia pääasiassa DHL:n kautta. Pidätämme kuitenkin oikeuden toimittaa tilauksia myös muiden kuljetusyritysten kautta.

Toimitusosoite

Toimitamme tilauksia toimitusosoitetta vastaavaan lähimpään toimituspaikkaan.

Kuljetusvastuu

Art Storehouse vastaa mahdollisista vahingoista ja menetyksistä, jotka aiheutuvat asiakkaalle tilauksen kuljetuksen aikana.

Force majeure

Art Storehouse ei vastaa ehtojen rikkomisesta sikäli, kun se johtuu yrityksestä riippumattomista olosuhteista. Nämä tilanteet käsittävät räjähdykset, tulipalon, salamoinnin, vaikeat sääolot, sodan, tulvan ja työmarkkinakiistojen aiheuttamat viiveet (riippumatta siitä koskeeko kiista työntekijöitämme vai ei).

Maksutavat

Lasku
Jos valitset maksun laskulla, käytämme laskutuksessa Klarnan maksuratkaisua. Tavallisesti voit vastaanottaa taulut kotiin ennen maksun suorittamista, sillä Klarna tarjoaa 14 päivää ilmaista maksuaikaa. Yleisten palvelukäytäntöjen mukaisesti sinulla on myös mahdollisuus valita osamaksu Klarnan palveluiden kautta.

Pankkikortti tai luottokortti
VISA tai Mastercard -kortin haltijana voit maksaa ostoksesi yksinkertaisesti verkkosivustolla. Sinun tarvitsee vain täyttää tiedot korttinumerosta, kortin voimassaoloajasta ja CVC-turvakoodista. CVC-koodi koostuu kortin taustapuolen kolmesta viimeisestä numerosta. Art Storehouse käyttää Klarnan ja Payexsin tarjoamia maksuratkaisuja, jotka täyttävät maailmanlaajuiset verkkomaksamisen turvallisuusstandardit yhdessä VISA:n ja Mastercardin kanssa. Rahansiirrot tapahtuvat Klarnan ja Payexin kautta SSL-suojauksella, jotta korttitietosi eivät päädy kolmannen osapuolen käsiteltäväksi.

Jos sinulla on kysyttävää turvallisuudesta tai korttimaksamisesta, ota yhteyttä Art Storehousen asiakaspalveluun puhelimitse (+358) 942454790 tai lähetä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@artstorehouse.fi

Takuu

Kaikkiin myymiimme tuotteisiin sisältyy kahden (2) vuoden tehdastakuu, kuten myös kuluttajasuojalain mukainen kolmen (3) vuoden reklamointioikeus (lue lisää kuluttajasuojasta vastaavan ruotsalaisen viranomaisen Konsumentverketin verkkosivustolta). Suomessa kuluttajaneuvonta voi auttaa

Reklamointi ja toimitusvahingot

Jos havaitset tilaamissasi tuotteissa vikoja, voit lähettää reklamaation sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@artstorehouse.fi kolmen päivän sisällä vian löytämisestä. Jos kyseessä on näkyvä toimitusvahinko, yksinkertaisinta on tehdä ilmoitus suoraan postin virkailijalle toimituksen vastaanottamisen yhteydessä. Pyydä virkailijaa todentamaan sinun kopiosi kuljetusasiakirjasta ja säästä kääre mahdollista palautusta varten. Kuvaile vikaa tai vahinkoa niin yksityiskohtaisesti kuin mahdollista ja liitä mukaan kuva vahingosta. Pyydämme sinua tekemään nämä vaiheet, jotta voisimme arvioida tilanteesi parhaalla mahdollisella tavalla. Otamme sitten sinuun yhteyttä heti kun voimme suorittaa mahdollisen korvauksen tai palautuksen. Maksu tapahtuu 5 päivän sisällä tilanteen ratkaisusta.

Tuotetiedot

Art Storehouse varaa itselleen oikeuden mahdollisiin asiavirheisiin tuotetiedoissa, jotka esiintyvät verkkokaupan sivustolla tai mainoksissa. Sama koskee myös kuvia, jotka eivät vastaa tuotteiden todellista ulkonäköä.

Asiakastiedot

Tutustu tietosuojaperiaatteisiimme, joista löydät lisätietoa asiakastietojemme käsittelystä.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Art Storehouse on sitoutunut noudattamaan kuluttajasuojalakia ja etäkauppalakia. Lue lisää laeista ja oikeuksista paikallisen viranomaisen Konsumentverketin verkkosivustolta. Erimielisyyksien yhteydessä Art Storehouse on sitoutunut noudattamaan vapaaehtoisesti mahdollista julkisen kuluttajavalituslautakunnan päätöstä.